miércoles, 13 de febrero de 2013

Uso pedagóxico da Televisión Educativa


 A Televisión é un medio ao servizo da educación xa que é unha incríble fonte de información, pero a realidade é que esta non mostra a realidade tal e como é se non que nos ofrece únicamente unha imxa representativa e manipulada, xa que en toda mensaxe que a televisión nos transmite hai unha intencionalidade.

Para orientar o uso pedagóxico é importante ter en conta que os programas foron deseñados a partir de diferentes tópicos como por exemplo:
  • Transversalidade dos saberes: O desenrolo de competencias nos nenos non se logra fragmentando o coñecemento. Nos programas mostrase unha realidade como unha complexa mestura de condicións, por isto o coñecemento nestos programas non é algo estático.
  • Contextos significativos: Os contextos plantexanse dende realidades cotiás nas cales mediante interaccións poñense en xogo todas as dimensións ( desenrolo corporal, comunicativa, cognitiva...).
  • Construcción do coñecemento: Debese evitar asumir os coñecementos como se fosen verdades absolutas. Nos programas educativos proponse a construcción do coñecemento a partir de multiples puntos de vista e non dende un único
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEggSouYuZxCU8_EgcHBpcSJ7ih2IdCaW_ReR6aiKXhbm_fyDaS1NLanA78wpxi-6NxWknDih9woWi8AA1luFZTVwf3Jzg_zWkT9DrrYqGC8G7ksvPKAZh-hfwqL_zQOPFOmY_AEvQT7Tgc/s1600/descarga.jpg
Por todo isto hai que ter coidado a hora de utilizar esta ferramenta xa que nos pode levar a un uso inadecuado se non somos conscientes.
Esta información pódese ver aqui

No hay comentarios:

Publicar un comentario