A Televisión é un medio ao servizo da educación xa que é unha incríble fonte de información, pero a realidade é que esta non mostra a realidade tal e como é se non que nos ofrece únicamente unha imxa representativa e manipulada, xa que en toda mensaxe que a televisión nos transmite hai unha intencionalidade.
Para
orientar o uso pedagóxico é importante ter en conta que os programas foron
deseñados a partir de diferentes tópicos como por exemplo:
- Transversalidade dos saberes: O
desenrolo de competencias nos nenos non se logra fragmentando o
coñecemento. Nos programas mostrase unha realidade como unha complexa
mestura de condicións, por isto o coñecemento nestos programas non é algo
estático.
- Contextos significativos: Os
contextos plantexanse dende realidades cotiás nas cales mediante
interaccións poñense en xogo todas as dimensións ( desenrolo corporal,
comunicativa, cognitiva...).
- Construcción do coñecemento:
Debese evitar asumir os coñecementos como se fosen verdades absolutas. Nos
programas educativos proponse a construcción do coñecemento a partir de
multiples puntos de vista e non dende un único
Por todo
isto hai que ter coidado a hora de utilizar esta ferramenta xa que nos pode
levar a un uso inadecuado se non somos conscientes.
Esta
información pódese ver aqui
No hay comentarios:
Publicar un comentario